Nederlandstalige runners op het forum?

  1. stefaancardoen says:

    Blijkbaar zijn er hier geen nederlandstalige runners op deze site?

  2. Cylo says:

    Hoezo niet?
    Ik ben wel een Limburger maar dan nog!
    Alleen ben ik geen runner. Ik gebruik de site om mijn wandelingen en fietstochten te bekijken en ook door te sturen naar mijn vrienden.
    Groetels, C

  3. stefaancardoen says:

    Cylo,
    Ha dit is goed gezien.Ik zag nooit geen commentaren of reakties op deze forum daarmee dacht ik dat er geen vlamingen opzaten.Blijkbaar wel dus.
    Grtz,
    Stefaan

  4. Cylo says:

    Hallo Stefaan, ik weet niet of er Vlamingen actief zijn hier. Ik ben een Nederlandse Limburger. Toffe site he! Je kunt echt makkelijk het aantal km's bekijken.
    Groeten, C

  5. frankbeijers says:

    Hier nog een (nederlands) Limburger.
    Ik heb ook pas net een account aangemaakt, maar deze site is echt fijn om alvast een route te plannen om te gaan lopen, heb al meerdere verschillende gebookmarked :).
    Groet,
    Frank

  6. mohbt says:

    Hallo,

    hier nog een runner van Damme,megamakkelijke site omje route uit te zetten en je verbrande calorieën te weten alhoewel dit ietsje uit de lucht gegrepen is.

    Gr.Jan

  7. stefaancardoen says:

    Ja heel gemakkelijk vooral als je geen horloge hebt met gps.
    Ik ben namelijk van Kortemark.
    Grtz
    Stefaan

  8. marc says:

    Ik gebruik deze site reeds een tweetal jaar. Zeer gemakkelijk om vooraf een looproute uit te zetten, maar ook om achteraf na te kijken hoever je van huis was. In onze streek zijn er zelfs een aantal landwegen sinds kort gemarkeerd die vroeger manueel dienden te worden uitgezet. Zeer praktisch...
    Onze streek is wel Zuid West-Vlaanderen. Ik ben namelijk van Lauwe. Diverse leden van onze club (RTL) gebruiken deze tool ondertussen regelmatig.

    Groeten,

    Marc

  9. streignaerts says:

    Ik ben een nieuwe gebruiker sinds september 2013 om mijn wandelingen als voorbereiding voor de CAMINO uit te tekenen , ben uit belgisch zuid limburg
    en zou graag klaar zijn om de Camino te wandelen eind volgend jaar
    Marc (Sint Truiden)

  10. Harmanus says:

    Ik ben sinds enige maanden gebruiker van dit programma.
    Ideaal om v.t.v. een route uit te zetten.
    Gebruik dakota 20 en kan dan nadien (met evt. foto's) de route in googlemaps zetten.
    Zie inderdaad weinig Nederlanders op het forum. Ik kom uit Deventer.

    Harry

  11. Jollie says:

    Ook ik gebruik deze site sindskort...was het beu dat looptijden.nl er steeds halverwege het uitzetten van een route uit klapt op mijn i-pad.....bij deze site nog niet gebeurd:)
    Groeten uit Rotterdam

  12. jvhbus says:

    Ek was heel verbaas om 'n Nederlandse "blog" hier te sien. Ek vertrou dat u my toelaat om in Arikaans te antwoord. Ek Draf maar hoofsaaklik om 'n bietjie meer fiks te bly, maar op my ouderdom gaan dit maar broekskeur! Vra maar net 'n bietjie morele ondersteuning, want soms pla die ou rumatiekpyne,maar ek beur maar voort.

    Groete uit "Sunny South Afrika.